unbekannt – Abendgebet

unbekannt – Abendgebet

Ein bekantnuß vnd gepet so ein mensch zu beth will geen/ der sprech also zu Christo.

O Herr Jesu Christe/ ich bekenne mich schuldig/ das ich disen tag layder nit zu deinem lob vnnd eeren verbracht hab/ byn dir nit danckbar gewest/ hab deinen todt vnnd bitter marter/ nit recht zu hertzen gefasset/ Ach mein gnediger Herr/ die N. und dise N. greüliche sünd/ hab ich heüt wider deinen götlichen willen gethan das vnd das hab ich versaumbt vnd nit außgericht/ hab mich nichts gebessert/ O du frummer güttiger heylmacher/ verzeyhe es mir/ durch dein theüer adelichs blutuergiessenn/ Bewar mich auch yetzundt dise nacht/ für allen sünden vnnd geferligkeyten/ laß mein hertz in dir ruhen vnd wachsen/ dich zu loben/ Ich befelhe dir heüt vnnd allzeyt/ leyb/ seel/ geyst/ eere/ gut vnd handel/ vnd schaff mit mir nach deinem wolgefallen/ Gib mir gedult vnd gnade/ so es wider meinen verkerten willen gehet/ damit ich diß leben einen jamerthal erkenne/ vnd nur müge seüfftzen nach vnnserm seligen vaterlandt/ den todt frölich begern/ das ich dich im ewigen leben/ mit allen außerwelten/ müge biß ann das ende loben vnnd glorificiren/ Amen. Das wöllest du gnediger Gott vnnd Vater mir verleyhen/ durch das heylige verdienst des leydens Jesu Christi/ Amen.

Kommentare sind geschlossen.